התחרויות
יסודי וחטיבות ביניים: התחרויות לבתי ספר יסודיים ולחטיבות הביניים מיועדות לכלל תלמידי בית הספר ואינן מבוססות על ידע מוקדם. מטרת התחרויות להקנות עקרונות בסיסיים בתכנות ולחזק הבנה מתמטית.
תיכון: התחרויות לבתי ספר תיכוניים מיועדות לתלמידי החינוך הטכנולוגי בכיתות י'-י"ב. תחרות התכנות מיועדת לתלמידים אשר למדו לפחות שנה אחת תכנות ויש להם את הרקע הבסיסי הנדרש כגון: משתנים, לולאות, תנאים, עצמים, רשימות באחת השפות: Python, C#, Java, javascript, ותחרות הרחפנים לתלמידים המעוניינים בידע בתחומי אלקטרוניקה, מכטרוניקה, עיצוב ותכנות.
סביבות התחרות
תחרות התכנות תתבסס החל משנה"ל תשע"ח על מספר סביבות למידה. כל הסביבות הינן אינטואיטיביות והתלמידים יתקדמו בקצב אישי, כאשר התחרות עצמה תהיה בין בתי הספר.
סביבות התחרות הן:
-
קודמנקי - שלבים 1-200 המוכרים כשלבי אימון לתלמידי בתי הספר היסודיים. 100 שלבי תחרות חדשים שאינם מוכרים. תלמידי חטיבות הביניים יבנו משחקים בעצמם בסביבת קודמנקי. בשלב האימון ילמדו לבנות משחקים באופן מובנה ובתחרות עצמה יבנו משחקים שלהם.
-
קודרזי - מיועד לתלמידי כיתות ה'-ט'. מבוסס על תכנות בסביבת רובוטים ומשלב יסודות התכנות עם משימות מעולם הרובוטיקה. הפעילות בסביבת עבודה זו מותנית בגמר אישור החברה כספק של משרד החינוך.
-
קודקומבט - מיועדת לתלמידי חטיבות הביניים. סביבת משחק בינלאומית, המבוססת על מודולים שונים ומלמדת תכנות מהבסיס ועד לשלבי תכנות מתקדמים.
כיצד להיכנס לסביבת התחרות?
אופן הניקוד בתחרות
הניקוד ייקבע לפי ממוצע הכוכבים לתלמיד, כלומר סכום הכוכבים שצברו כלל תלמידי בית הספר, חלקי מצבת תלמידי בית הספר בשכבות המשתתפות בתחרות המעודכנת במשרד החינוך. בשל המאמץ הנדרש מבתי ספר גדולים לרתום את כל התלמידים, חישוב מצבת בית הספר יתבצע עם תיקון לפי גודל בית הספר.
ציון בית הספר יוצג בלוח מצב אתר האליפות (skillz-edu.org). בשלבי האימון יוצגו נתוני האימון. בשלבי התחרות יוצגו הנקודות של שלבי התחרות בלבד.
מוקד התמיכה עומד לרשותכם לאורך כל שלבי האליפות בימים א'-ה' בין השעות 16:00-08:00:
בטלפון 03-6225395
או בדוא"ל skillzSupport@taldor.co.il |