בית הספר היסודי "יפה נוף" בנחלת יהודה ממשיך להתעטף בצבעוניות שנבחרה מתוך מחשבה והתאמה לחזון בית הספר לערכיו ול"אני מאמין" של בית הספר. אחרי שהושלמה צביעת המעטפת החיצונית על ידי מינהל שפ"ע בעירייה, הוקם בבית הספר מרחב למידה קסום וייחודי לכיתות א' ב' ברוח: "הבית שלנו לערכים, מצוינות והעצמה".
מרחב הלמידה נולד כחלק מחזונה של מנהלת בית הספר, אורנה פייגרסון, וליווי מעצבת פנים, צוות ההוראה של כיתות א-ב, מורה לאומנות ורכזת הייחודיות הבית ספרית. "ממחקרים שנעשו בעולם, נמצא כי תלמידים, המתרגלים קשיבות, מדווחים שהם שמחים יותר להגיע לבית ספר צבעוני" מספרת פייגרסון "עוד נמצא שיפור ביכולות הריכוז, המודעות העצמית, הוויסות הרגשי, האינטליגנציה הרגשית, ויכולות ההתמודדות עם קשיים ולחצים".
צבעי מעטפת בית הספר היוו את הציר המלכד בפינות המשחק העבודה והיצירה. כשנכנסים פנימה, למרחב הלמידה החדש, מופיע על הקיר המרכזי דמות צייר המחזיק בידו פלטה ובה צבעי הייחודיות כאשר לכל צבע כוח ואנרגיה משלו: הצבע הירוק מיקומו - באזור הלב. צבע המסמל תקווה. הצבע הוורוד מיקומו גם באזור הלב. והוא מסמל אהבה ותחושות, הצבע הכחול מיקומו באזור הגרון, הוא מסמל ביטוי, מילולי, רגשי ומעשי. הצבע הסגול מיקומו באזור מרכז המצח, אנו חוברים אל הסובבים אותנו ואף מתחברים אל הפנימיות שלנו יותר לעומק. לילדים גלימות בארבע צבעי הייחודיות עבור קבלת כוח האנרגיה הטמונה בו. לדברי המנהלת מכלול הצבעים מסייעים לפתרון מצבים חברתיים והתמודדות עם אתגרים שונים.
במרחב קיימות פינות עבודה צבעוניות ,משחקי שולחן ,גלריה להצגת תוצרים ,במה ותחפושות למשחק ומחזה, וכל אלו נוצרו ועוצבו מחומרים רכים וצבעוניים, אשר נראים כאילו לקוחים מספר אגדות ילדים קסום.
כזכור, במהלך הקיץ, שופצה ונצבעה מעטפת בית הספר על ידי מינהל שפ"ע בראשות ראובן הרשקוביץ. לא פחות מ-2400 מ"ר של קירות עברו שיקום בטון והחלקה ולאחר מכן נצבעו בתשעה גוונים שונים- ורוד, סגול, כחול וירוק, כל אחד בשני גוונים שונים וצבע אפור בפינות.
יש לציין כי בית הספר פועל בשיתוף עם המרכז הבינתחומי בהרצליה- מרכז מודע בהטמעת שיטת "מיינדפולנס"- קשיבות, כלים לוויסות ואיזון עצמי באמצעות נשימות, דמיון מודרך ותרגילי מודעות עצמית. צבעי המעטפת משקפים מרכזים אנרגטיים בגוף. מנהלת בית הספר, אורנה פייגרסון, הביאה את התוכנית לבית הספר מתוך אמונה בשיפור תחושות ויכולות אישיות בעזרת הכלים הניתנים בשפת הקשב. גם צוות המורים התנסה בתהליך ואכן התוכנית יוצרת שינוי באקלים הבית־ ספרי, שמתבטא בתרבות הדיבור ודרכי ההתנהגות של התלמידים והסגל.
מחזיק תיק שפ"ע, חבר המועצה, אבי חיים, הוסיף כי: "הפרויקט בבית הספר מראה איך מינהל שפ"ע ומינהל החינוך משלבים ידיים כדי ששדרוג בית הספר יבוא לידי ביטוי גם בהיבט הרגשי-חינוכי".
(הודעה שפורסמה בעיתון המקומי "גל גפן").