סיכום שנת תשפ"ד בתוכנית מנהיגוטק |
|||||||||
תוכנית "מנהיגוטק" מסכמת שנה: 29 בתי ספר יסודיים השתתפו השנה בתוכנית לעידוד ולפיתוח מנהיגות טכנולוגית צעירה בבתי הספר. בכל בי"ס גובשה נבחרת של בין 6 ל-19 תלמידים מכיתות ד' עד ו'. סה"כ פעלו בתוכנית השנה 297 תלמידים בכל העיר, בהובלת מנהלת התוכנית באגף החינוך היסודי חסיבה זוקמן.
השנה נחשפו התלמידים לכלים מעולם המדיה, העיצוב והעריכה, אותם יישמו במגוון פעילויות בכיתות.
חלק מהפעילויות אותן הובילו בכיתות:
צפו בסרטון הדיגיטלי:
![]() |
|||||||||
|
|||||||||
|
|
|
|
|