שיח בתיכון אנקורי בנושא אלימות נגד נשים |
|||||||||
מנהלת מרכז זכויות נשים עירוני, עו"ד דנה אייזנר לביא, בשיח עם תלמידי תיכון אנקורי ראשון לציון על אלימות נגד נשים
ביום שני 25.11.19 צוין בכל הארץ יום המאבק באלימות נגד נשים. לציון היום, הגיעה לתיכון אנקורי בראשון לציון עו"ד דנה אייזנר לביא, מנהלת מ.נ.ע - מרכז זכויות נשים עירוני בעיריית ראשון לציון, ושוחחה עם תלמידי שכבת י"א על החשיבות בשיח הולם, על המצוקה של משפחות הסובלות מאלימות, על הקושי בדיווח במקרי אלימות במשפחה ועל משמעות החוק הפלילי.
התלמידים הביעו התעניינות ושאלו שאלות בעיקר בנושא זוגיות, גבולות ההסכמה ועוד. עו"ד אייזנר לביא הדגישה בפניהם כי "כיום צריך להיות מודעים ורגישים, לשים לב מה בת הזוג רוצה ובעיקר מה היא לא רוצה".
--- צילום: יח"צ אנקורי
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|
|
|
|