יום המורה 2015 ראשון לציון

לוח אירועים

עמוד פנימי - מוסדות חינוך
עמוד פנימי - חירום
עמוד פנימי - שירות
עמוד פנימי - תכניות בחינוך
עמוד פנימי - פדגוגיה דיג
עמוד פנימי - הורים וקהילה

דבר מנהלת האגף לחינוך על יסודי

דבר מנהלת האגף לחינוך על יסודי

הורים ותלמידים יקרים,

 

מערכת החינוך העל יסודית בעיר ראשון לציון מציבה בפני תלמידיה תכניות מאתגרות וחדשניות בתחומים פדגוגיים, חינוכיים ותרבותיים, במטרה למצות את יכולותיהם של תלמידינו בתחומי המדעים, הטכנולוגיה, האמנות, הרוח ותחומי הספורט, תוך פיתוח ערכי מנהיגות, יזמות וחקר.

 

מערכת החינוך העל יסודית מונה 17,463 תלמידים מכל גוני האוכלוסייה הלומדים ב-19 מוסדות חינוך על יסודי, על פי החלוקה הבאה: 12 בתי ספר מקיפים שש שנתיים ממלכתיים; מקיף 1 ממלכתי דתי; 2 מוסדות נוספים ממלכתיים דתיים (ישיבה ואולפנה); מקיף שש שנתי התיישבותי חקלאי; תיכון חרדי מוכש"ר ו-3 בתי ספר תיכון נוספים. 

 

בשנים האחרונות נעשתה עבודה שיתופית משמעותית בין אנשי החינוך, הרשות המקומית ומשרד החינוך לבחינת ארגון הלימודים, אזורי רישום, ייחודיות בתי הספר מבחינה פדגוגית ורצפים חינוכיים, במטרה ליצור איזון, שוויוניות ומיטביות בין בתי הספר. מערכת החינוך העירונית שואפת למתן מענה הולם לילדי העיר, כל זה במטרה לשפר את איכות תהליכי הלמידה והוראה והעלאת שיעורי הזכאים לתעודת בגרות איכותית.

 

האגף לחינוך על יסודי משקיע מאמצים רבים לקדם את ילדי בתי הספר העל יסודיים בעיר יחד עם צוותי החינוך וההנהלה. בתי הספר, המנהלים והצוותים ערוכים ושמחים לקלוט את התלמידים הבאים להירשם, תוך שימת לב אישית לכל אחד ואחת.

 

יעדי האגף לחינוך על יסודי:

  • קידום וטיוב הישגים לימודיים בתיכון ובחטיבות הביניים
  • הרחבת יעד ההכלה - צמצום נשירה סמויה וגלויה
  • הטמעת אקלים מיטבי:
    א. העלאת רמת יחסי הקרבה והאכפתיות בין המורה לתלמידיו
    ב. הרחבת הפעילות החברתית ערכית בבתי הספר ומחוצה להם
    ג. גיוס משמעותי לצה"ל
  • הוראה מתוקשבת במאה ה-21 בתהליכי ההוראה והלמידה ויישום חדשנות פדגוגית
  • החינוך כמכלול: הרחבת הרצפים הפדגוגיים, החינוכיים, הערכיים והקהילתיים  

 

בברכת שנת לימודים פורייה,

מירי אור גוטפריד

מנהלת האגף לחינוך על יסודי

 

 

אתר העירייה
מרכז תמיכה יישובי
פסג"ה
קהילה והוראה לומדת
טפסים
סיוע טכני
אתר נגיש 2014
בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד