תחילת בר ניווט ראשי, לחץ על מקש enter כדי לדלג על בר ניווט ראשי
סוף בר ניווט ראשי
תחילת בר ניווט צדדי, לחץ על מקש enter כדי לדלג על בר ניווט צדדי
סוף בר ניווט צדדי

לוח אירועים

עמוד פנימי - מוסדות חינוך
עמוד פנימי - חירום
עמוד פנימי - שירות
עמוד פנימי - תכניות בחינוך
עמוד פנימי - פדגוגיה דיג
עמוד פנימי - הורים וקהילה
תחילת אזור תוכן מרכזי, לחץ על מקש enter כדי לדלג על אזור תוכן מרכזי

פרויקט "דרך שירה בנקי"

פרויקט "דרך שירה בנקי"
פרויקט "דרך שירה בנקי"

בקריית החינוך ממ"ד "אוריה" מקיף ב' ובקריית החינוך ע"ש אלברט איינשטיין מקיף י' לומדים השנה התלמידים בפרויקט "דרך שירה בנקי" - פרויקט המיועד לתלמידי כיתות י' ולצוותים החינוכיים שמטרתו לעודד ניהול מחלוקות בדרך ראויה

זה מספר שנים שמתקיים שיתוף פעולה בין מקיף ב' ממ"ד "אוריה" למקיף י' "אלברט איינשטיין" במסגרת תכנית יש"י – יחד שבטי ישראל. "יחד שבטי ישראל" היא תכנית לימודית-חווייתית לקירוב לבבות בין תלמידים ומורים מבתי ספר חילוניים ודתיים, המחנכת למציאת המחבר והמאחד בין מעגלי החברה השונים.

 

במסגרת זו הצטרפו השנה שני בתי הספר לתכנית "דרך שירה בנקי" - תכנית חינוכית לזכרה של הנערה שירה בנקי שנרצחה במצעד הגאווה בשנת 2015. התכנית הוקמה ע"י משפחתה של שירה, בשיתוף מרכז יצחק רבין והמרכז להנצחת מורשת גוש קטיף. מטרתה לעודד שיח של הקשבה וסובלנות לכל הקולות הקיימים בחברה הישראלית ולקבל כלים נכונים לניהול מחלוקות, בליווי של מדריכים משני המרכזים.

במסגרת התכנית ישתתפו התלמידים ב-3 מפגשים במרכז יצחק רבין ובמרכז גוש קטיף בניצן ולסיכום יתקיימו מעגלי שיח בירושלים. בנוסף יתקיימו פעילויות התנדבות משותפות של תלמידים ביום המעשים הטובים.

 

שיתוף הפעולה בין מקיף ב' ומקיף י' הוא פרי עבודה משותפת זה מספר שנים בהובלת מפקחת מינהל חברה ונוער במחוז מרכז אביבית קאץ ובהדרכת מדריכות חינוך חברתי קהילתי ברכה ורצברגר ושולי גאבי. בפרויקט "דרך שירה בנקי" משתתפים תלמידי שכבה י' ומלוות אותו המחנכות משני בתי הספר: אילת חן ממקיף ממ"ד אוריה וסטלה סטביצקי ממקיף י'.

 

בתמונות: מעגלי שיח של התלמידים בנושא סובלנות וכלים לניהול מחלוקות 
 

סוף אזור תוכן מרכזי
אתר העירייה
מרכז תמיכה יישובי
פסג"ה
מחיי גני הילדים ובתי הספר
טפסים
סיוע טכני
התחלת אזור פוטר, לחץ על מקש enter כדי לדלג על אזור פוטר
אתר נגיש 2014
עבור לתוכן העמוד